zaterdag 24 november 2012

De lootjes zijn getrokken

27 Oktober 2009 | 13:41:59
Oh wat was het spannend vanmorgen, ik bleef maar uit het raam kijken of Husselpiet er al aan   kwam en toen, om 10.00 uur, kwamen er zelfs 2 Husselpieten: Husselpiet Blauw en Husselpiet Geel.
Ik had Kantoor al helemaal opgeruimd en we hebben alleen de printer even op mijn buro gezet om plaats te maken voor de mand waar de lootjes in gingen.
Én ik heb de telefoon ernaast gelegd :-)
In mijn nieuwe rode schrift, had ik alle namen en adressen van de swappers opgeschreven, dat vonden de Pieten heel handig
Pietje Blauw las de namen voor en Pietje Geel schreef ze op strookjes, vouwde ze op en deed ze in het mandje.
Jolande zou foto's maken, maar die had een kop als een gympie (haar woorden hoor)   en bleef zoveel mogelijk uit de buurt om ons niet aan te steken (je hebt ook af en toe helemaal niets aan haar...)
Toen alle lootjes in het mandje zaten begon de trekking!.
Ik las ik een naam voor uit het rode schrift en   Pietje Geel trok een lootje, Pietje Blauw keek of we alles wel eerlijk deden. 
 Toen Pietje Geel het lootje van Mama Nella trok, heb ik heel hard geroepen dat er nu toch echt een foto gemaakt moest worden.
 Hier zit ik met het rode schrift, daar schreef ik de namen van de swappartners gelijk in.
 
Alles is heel goed gegaan. Pietje Geel en Pietje Blauw zijn nog een poos gebleven, we hebben lekkere chocolademelk gedronken (goed dat ik 3 mokken van Wil gekregen heb, die kwamen nu hartstikke goed van pas!) en gevulde speculaas gegeten.
Nu zijn de Husselpietjes weer weg, want ze moeten natuurlijk nog op veel meer plekken gaan husselen.
En ik ga nu hard aan het werk om mailtjes te maken, zodat die morgen verstuuurd kunnen worden en iedereen weet wie zijn swappartner is (ik weet het nu lekker al, hihihi).
 
Veel groetjes van Spinnie
 

1 opmerking:

Jolande zei

Zo Spinnie dat klinkt als een gezellige ochtend. Maar jullie waren er maar druk mee.
Nou mag je nog aan de gang met alle mails ook. Hopelijk helpt Jolande jouw wel een beetje. Anders is het wel heel veel werk lijkt mij.
Hoeveel swappers hebben zich opgegeven?
groetjes,Krin

door: krin
krin.punt.nl 2009-10-27 13:47:22

.
ooooh, wat spannend!!!!!Kan bijna niet wachten tot morgen
Bedankt voor alle moeite Spinnie

door: margrietvanderzee
margrietvanderzee.punt.nl 2009-10-27 15:20:42

Wat een gezeligheid allemaal,en het feest moet nog beginnen. heel erg bedankt voor de moeite. groetjes Lies

door: bomare
bomare.punt.nl 2009-10-27 15:28:51

Oh Spinnie wat spannend!!!, ik wacht je berichtje "heel geduldig" af

Jolande...Beterschap gewenst!!

Groetjes, Karin.

door: westzijde
westzijde.punt.nl 2009-10-27 18:54:46

Ik vind het zo spannend allemaal, ik kijk enorm uit naar het mailtje. Spinnie je hebt er wel veel werk van gehad, bedankt!

Zijn de pieten nu weer naar Spanje of logeren ze bij jou tot Sinterklaas aankomt?

Gr Natascha

door: kronestein
kronestein.punt.nl 2009-10-27 19:38:27

Zo daar is effe veel werk verzet! Maar wel weer heel erg leuk!

Spinnie en Jolande dank jullie wel!Beterschap ook natuurlijk!

Nu op naar morgen! Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes van Nella

door: nalladris
nalladris.punt.nl 2009-10-27 21:08:42

Ooooh Spinnie wat spannend,ik ben zo benieuwd,heb me voorgenomen om gelijk aan de slag te gaan zodra ik het weet....kan haast niet wachten!
Gelukkig waren de husselpieten er om jou te helpen en was het ook nog gezellig!

Ik wens Jolande veel beterschap en hoop dat ze gauw weer een narmaal hoofd heeft..... !

Groetjes,Sabiha

door: Sabiha Barkey
sabsinteriors.punt.nl 2009-10-27 22:00:51

Hoi Sabiha.........ga ik dat ook zien???

Groetjes, Karin.

door: westzijde
westzijde.punt.nl 2009-10-27 22:06:36

Nee Karin!!!! Het blijft geheim tot we het mogen verklappen,hahaha!

Maar ik beloof je dat je donderdag genoeg andere dingen te zien krijg,haha!

gtjes,sab

door: Sabiha Barkey
sabsinteriors.punt.nl 2009-10-27 22:38:37

Oke dan, daar verheug ik me weer op!

Groetjes, Karin,

door: westzijde
westzijde.punt.nl 2009-10-27 22:59:34

Nog even hoor ik wel naar wie ik moet maken.

Ah Jolande, weer niet lekker. Word maar gauw beter.

Lisette

door: lisette1
lisette1.punt.nl 2009-10-27 23:12:17

.
Oh Spinnie wat was dat gisterenochtend allemaal spannend. Gelukkig is het allemaal goed gegaan je weet het niet met die pieten. En dat je weer niks aan Jolande had, acht dat komt vaker voor . Verwen haar maar een beetje hoor dan is ze gauw weer de oude.
Ben heel benieuwd wie ik krijg, vind het reuze spannend.

Liefs Freubs

door: minifreubels
minifreubels.punt.nl 2009-10-28 09:09:57