zaterdag 24 november 2012

Kantoor gaat verhuizen!

06 November 2010 | 20:15:40
Oh ik ben toch zo blij, want ik krijg een nieuw, véél groter Kantoor!!!
 Ik loop er al zo lang over te zeuren, want waar we nu zitten is gewoon veel te klein geworden
Vandaag kwam Jolande vragen of ik (en de breisels) even mee wilden komen.
Vlakbij de plaats waar Kantoor nu staat, stond een leeg pandje.
Ze had via Marilo gehoord waar je die lege pandjes kon vinden en dacht dat het misschien wel wat voor een groter Kantoor zou zijn.
 
Oh we waren er gelijk weg van, zoveel ruimte!
Jolande heeft even de meubeltjes erin gezet om te laten zien hoeveel ruimte er dan nog over was.
 
Is het niet geweldig, nu kan er een echte KTL hoek komen :-)
En we krijgen ramen, met vensterbanken en er is veel meer ruimte om alle mooie gekregen kadootjes aan de muur te hangen.
Er moet nog wel veel in gebeuren en Jolande heeft het erg druk, maar ze heeft beloofd er regelmatig aan te werken.
Oh ik ben toch zo blij dat Marilo over die pandjes verteld heeft! :-)
 
Veel groetjes van een dolblije Spinnie

2 opmerkingen:

Jolande zei

Oooooh Spinnie, wat fijn!!!! Nu heb je lekker wat meer ruimte!!! En...euh...kunnen er nog heel wat vriendjes bij komen
Ik ben benieuwd hoe het er uit gaat zien!!! Neem je je kantoor mee naar KB-dag...dan kan ik het in het echt zien!!!
Dan nemen M-tje en ik ons geheime project mee....kan jij dat in het echt bekijken

door: E-beertje
ebeertje.punt.nl 2010-11-06 21:02:38

.
Dag lieverds van het KB-kantoor.
Wat leuk, lief en fijn dat jullie nu een nieuw onderkomen gaan krijgen.
Was het moeilijk, onderhandelen met de makelaar?
Hebben jullie zonder moeite recht van overpad gekregen, wie betaald de service kosten??
Ben zo benieuwd!?
wanneer komt de verhuiswagen, wanneer versturen jullie de adreswijziging, wanneer is de house warming?
We gaan het allemaal in de gaten houden hoor??

Gr Astrid

door: ASPEROMA
asperoma.punt.nl 2010-11-06 22:18:52

Dat is leuk Spinnie, een nieuw kantoor.
Maar wel weer een werk hoor.
Alles behangen en schilderen, electra aanleggen.

Ik weet er alles van ,....na zeven weken klussen.
Wij zijn blij dat de verhuizing achter de rug is.
Maar we zijn er helaas nog lang niet.

Ik wens Jolande sterkte met alles,...en zal je een beetje gaan helpen Spinnie ??

Gr. Cl.

door: Clari
clarimini.punt.nl 2010-11-06 23:33:15

Wat een verwennerij Spinnie. Maar goed dat Jolande alle blogs op het KB goed leest.
Slim hoor dat ze meteen actie ondernomen heeft om dit pandje voor jou en al je vriendjes te regelen.
Heb je al bedacht dat je nu ook ruimte hebt voor een mooie kerstboom? Misschien is tegen die tijd kantoor wel al klaar en heb je het daar reuze gezellig.
Wat krijg je nog meer naast een KTL-hoek? Een geheime voorraadkast of een elfendeurtje?
Ik ga het volgen hoor.

groetjes, Krin

door: krin
krin.punt.nl 2010-11-07 08:39:34

gefeliciteerd Spinnie en de rest daar kunnen jullie lekker verder in zeg kijk ernaar uit als er weer iets nieuws bijkomt

groetjes Keetje

door: keetje
keetjespoppenhuis.punt.nl 2010-11-07 09:26:51

Oh eindelijk Spinnie heeft het toch geholpen. En fijn dat er nu eindelijk een pandje is vrijgekomen en nog wel naast je oude kantoor. Hoef je niet zo ver te slepen met je spulletjes. Ben benieuwd hoe het gaat worden. en als het te langzaam gaat dan helpen wij wel mee hoor met zueren bij J-tje

door: minifreubels
minifreubels.punt.nl 2010-11-07 10:12:10

Jolande zei

Nou Spinnie dat was me de verrassing wel voor jullie. Het werd ook wel erg vol met al je breisel vrienden vooral nu de vissenkom er ook in moest komen. Maar ja iereen is welkom jullie dat is het leuke ook..... Veel succes met de verbouwing!

groetjes helma

door: helma58
helma58.punt.nl 2010-11-07 11:09:46

Lekker veel ruimte joh! En ook nog eventueel afsluitbaar met een plexiglaasje. Dan is Jolande ook weer blij, want dan is je kantoor stofvrij!
Ik zit al in de Sinterklaas stemming

door: minimarilo
minimarilo.punt.nl 2010-11-07 15:42:00

Ik heb een vitrinekast waar het huidige kantoor nu ook staat en daar past dit kistje ook precies in.
Dat moest ook wel, want verder heb ik echt geen ruimte meer om iets neer te zetten.

door: minifantasy
minifantasy.punt.nl 2010-11-07 16:09:07

Hoi Spinnie en Co,

Super zeg een nieuw kantoor, spannend hoor.

groetjes Petra

door: petranina
petranina.punt.nl 2010-11-07 19:31:53

Wat krijg je een mooi groot kantoor Spinnie. Je hebt nu in ieder geval genoeg ruimte. Ben benieuwd hoe het er straks allemaal uitziet.


Groetjes
Sjoukje

door: maisondupompier
maisondupompier.punt.nl 2010-11-08 10:28:10

nou spinnie gefeliciteerd met je mooie ruime kantoor wat je krijgt.
Ik heb al verschillende van die pandjes weg gegeven dus ik weet hoe veel ruimte je krijgt. heerlijk hoor kan je eindelijk wat bewegen tussen het werk door.
Misschien moet je een trimtoestel vragen om de ruimte op te vullen en fit te blijven.
nou succes in je nieuwe kantoor straks.

groetjes JolandaW

door: jolandaw
jolandaw.punt.nl 2010-11-08 19:48:05

.
PPpppssttt Spinnie ik ben een beetje laat met reageren
maar gefeliciteerd met je nieuwe onderkomen!

door: nalladris
nalladris.punt.nl 2010-11-10 20:50:14