zaterdag 24 november 2012

Kantoor heeft vakantie!

11 Juli 2011 | 10:28:42
Hoera het is eindelijk vakantie!
De breisels zijn naar een vakantiehuisje, waar een heerlijke tuin bij is met een grote zwemvijver, dus die zullen zich prima vermaken.
Patrick en ik hebben wat koffers (en de laptop) in de auto gestopt en zien wel waar we uitkomen.

Jolande gaat ook weg, maar ze neemt ook haar laptop mee en ze heeft beloofd dat ze ook regelmatig op Kladblog zal kijken.
   
Dan hebben we nog even wat mededelingen:
Mocht je een bericht geplaatst hebben en zien dat het verdwenen is (posten verdwijnen niet zomaar van Kladblog dat doen wij!), dan moet je even het volgende nakijken voordat je het terug plaatst:
- of het bij de KTL staat
- of de foto's te breed zijn (op de foto gaan staan, rechts klikken en daarna eigenschappen)
- en soms staan er geen enters tussen foto's en of tekst en dan staat ineens alles naast elkaar en wordt Kladblog ook veel te breed.

Nieuwe leden worden z.s.m. na 15 augustus toegevoegd en mails worden ook na die datum   beantwoord.
We wensen iedereen een hele fijne zomervakantie.
Veel groetjes van
Alle kantoorbreisels en Jolande  
 

2 opmerkingen:

Jolande zei

Wahahahahaha wat leuk! nou die twee vermaken zich wel! En de rest moet elkaar maar zoet houden!

de foto is weer een leuke voor mijn bestelannexplakboek! :-)

Nou breivolk nogmaals een fijne vakantie! ik zal de komende weken karakter tonen voor de nieuwe site!

Liefs van Nella

door: nalladris
nalladris.punt.nl 2011-07-11 10:42:38

.
Een hele fijne vakantie, geniet maar fijn.
groetjes willy

door: minimax
minimax.punt.nl 2011-07-11 11:54:37

hele fijne vakantie en Jolande moet de komende weken maar goed op zich zelf passen.Geniet er maar lekker van jullie hebben het dubbel en dwars verdiend



groetjes Keetje

door: keetje
keetjespoppenhuis.punt.nl 2011-07-11 12:23:01

Spinnie en Patrick...een heel fijne vakantie gewenst!!!
E-beertje zegt dat als jullie zin hebben om in het strandhuisje te komen logeren jullie van harte welkom zijn

door: margrietvanderzee
margrietvanderzee.punt.nl 2011-07-11 12:37:05

Een hele fijne vakantie, geniet er maar lekker van !!

Groetjes Mieke

door: sweetandpetite
sweetandpetite.punt.nl 2011-07-11 13:03:54

Allemaal een hele fijne vakantie en kom gezond weer terug.

door: minifreubels
minifreubels.punt.nl 2011-07-11 13:29:38

Een hele fijne vakantie met zijn allen!
Voorzichtig hè? 't Is druk op de weg.....



door: trompke
trompke.punt.nl 2011-07-11 16:47:50

Fijne vakantie Spinnie, Patrick en de andere breisels. Geniet ervan en kom maar lekker uitgerust weer terug.

Groetjes
Sjoukje

door: maisondupompier
maisondupompier.punt.nl 2011-07-11 23:13:52

Een hele fijne vakantie Spinnie, Patrick en de rest van de breisels!! :-)
En ook voor Jolande alvast een hele fijne vakantie! ;-)

Liefs Jollie

door: alittlemoreminis
alittlemoreminis.punt.nl 2011-07-12 16:47:39

Jolande zei

Ik wil hier graag Spinnie en alle breisels, Jolande en alle Kladbloglezers een hele fijne vakantie toewensen!
En dat iedereen maar weer gezond en veilig thuis mag komen.

door: Anita
miniwereld.punt.nl 2011-07-13 08:39:48

Allemaal een fijne vakantie, maar dat gaat wel lukken zie ik!!!

Groetjes Jody

door: jody
jody.punt.nl 2011-07-14 12:38:41

Fijne vakantie allemaal!
Ik heb mijn berichtje aangepast, ik hoop dat het nu wel blijft staan ;-)
Moet toch eens wat vaker berichtjes plaatsen, dan hoef ik niet elke keer weer uit te zoeken hoe het ook al weer moet...

door: poppendroom
poppendroom.punt.nl 2011-07-14 14:00:48

Schriftje naast de pc met aantekeningen doet ook wonderen ;-)
Toen ik pas Kladblog overgenomen had schreef ik alles op, laatst zag ik het weer, maar nu ken ik alles uit mijn hoofd hahaha


door: minifantasy
minifantasy.punt.nl 2011-07-14 14:07:48

.
Aantekeningen maken, dat is inderdaad wel een goed idee!
Groetjes van Johanna

door: poppendroom
poppendroom.punt.nl 2011-07-14 14:12:43