zaterdag 24 november 2012

Kantoor is voller

22 Juni 2009 | 12:32:35
Ik heb aan Jolande gevraagd of ze weer eens een foto van Kantoor wil maken, want dat is toch alweer een stukje voller als op de laatste foto.
 
Links hangt een groen klokje dat heb ik van Jolande gekregen.
Daarnaast hangt de schilderijllijst van Marilo, de prachtige spin die erin zat heeft Jolande eruit laten halen en er toen een stofje van Marjan achter geplakt.
Dat stofje was door allerlei gedoe van de post te laat binnen gekomen voor de Quiltjes swap en daarom vonden we het wel leuk om het in te lijsten en op Kantoor te hangen, dan heeft Marjan toch nog een beetje meegedaan.
De herstshoorn, die Marilo zaterdag voor Jolande heeft gemaakt, mocht ik lekker hebben.
Het bordje van de Kladblog Dag heeft Jolande boven de plank opgehangen.
En omdat Stoney een breisel is, mag   hij in Kantoor zitten, hartstikke gezellig.
 
Ik vind mijn werkplekje er wel erg gezellig uitzien.
 
Groetjes van Spinnie

1 opmerking:

Jolande zei

Nou Spinnie en gezellig is die heb het zaterdag zelf gezien en zo netjes opgeruimd
leuk hoor

groetjes Keetje

door: keetje
keetjespoppenhuis.punt.nl 2009-06-22 13:37:30

.
Spinnie het is een knoertgezellig kantoor!!!!!!
En ik zou willen dat mijn werkkamer er maar half zo netjes uitzag! ;-)

Groetjes Jody.

door: jody
jody.punt.nl 2009-06-22 14:03:32

Leuk zo'n kantoor dat sporen draagt van de geschiedenis
met dingen die allemaal een eigen verhaal hebben!

Groetjes,Wil

door: minidesign
minidesign.punt.nl 2009-06-22 14:21:58

Wat en gezellig kantoor Spinnie!!!!! Moet je nu die foto hier links van je kantoor ook maar eens vervangen, daar is je kantoor nog zo kaal!!!!!

M-tje

door: margrietvanderzee
margrietvanderzee.punt.nl 2009-06-22 19:06:20

Hoi Spinnie,

Je kantoor ziet er erg gezellig uit!!!!!

Groetjes Petra

door: petranina
petranina.punt.nl 2009-06-22 20:19:40

Hoi spinnie wat een gezellig kantoor heb je. Leuk al die dingetjes met een verhaaltje erachter.

gr. freubeltje

door: minifreubels
minifreubels.punt.nl 2009-06-23 10:30:04

wat omtzettend gezellig heeft spinnie het gekregen ...en handig hoor j-tje nu kan spinnie aan de hommel gaan denken hahaha ...kon je het niet meer aan ...LOL
gr Edward

door: minispul
minispul.punt.nl 2009-06-23 14:24:32

Nou Spinnie, ik hoop dat er nog wel wat uit je handen komt in zo'n gezellig kantoor! Het ziet er allemaal zó leuk uit, daar dwalen je gedachten vast bij af!
gr. Kootje

door: inemini
inemini.punt.nl 2009-06-23 16:32:30

.
mooie up-date van je kantoor spinnie.
gezellig zo.

christa.

door: freubels
freubels.punt.nl 2009-06-23 20:15:15