zaterdag 24 november 2012

Koffie Thee Limonade

16 Januari 2009 | 10:27:39

5 opmerkingen:

Jolande zei

hey geweldig jolande ....ff een noodloplossing ... stomme punt ook
nou ff lekker hier een bakkie doen met broodje PUNT hahaha


door: minispul
minispul.punt.nl 2009-01-16 10:35:07

.
Goedemorgen Jolande zit ook aan een bakkie
zal de gegevens van een kaal kantoor doorzenden
naar pph vrienden en vriendinnen

Liefs van Nella

door: Nella 2009-01-16 10:35:24

Welkom in kantoor.
Het is hier nog ontzettend kaal, maar er kan gekletst worden onder het genot van koffie thee limonade.
Als jullie zo vriendelijk willen zijn om het aan zoveel mogelijk mensen door te geven, kan ik even verder gaan met TO :-) en kom ik af en toe wel even langs voor een bakkie.

Veel liefs van Jolande


door: minifantasy
minifantasy.punt.nl 2009-01-16 10:37:04

zal m'n e-mail lijst je berichtje ook doorsturen ... hey Nella we zijn er weer
gr Edje

door: minispul
minispul.punt.nl 2009-01-16 10:39:15

Jaha gezellie weer Edje

door: Nella 2009-01-16 10:44:36

Goedemorgen iedereen,

ga rustig eens surfen heb laptopje tijdje niet pen gedaan dus vandaag wet ik wat gedaan hé! Nog even mijn beste wensen voor 2009 beter laat dan nooit hé enne nog héél véél jaren samen op de koffie en de knutsel hé!

groetjes Sabine,

door: Sabine 2009-01-16 10:50:35

Ik heb zojuist jouw berichtje op de Poppenhuizen.startpagina geplaatst!

En dan nu een bakkie......doe mij maar chocolademelk!

Groetjes, Karin.

door: Karin
www.westzijde.punt.nl 2009-01-16 10:51:25

Karin was dat het berichtje wat ik doorzond?
dan weet ik dat het goed gegaan is

Gr v Nella

door: Nella 2009-01-16 10:55:42

Dankje wel Edward voor het doorzenden van het tijdelijke adres maar troost jullie ook
come2me ligt eruit.
Zit heel grieperig aan de thee met beschuit
groetjes Keetje

door: keetje
keetjespoppenhuis.punt.nl 2009-01-16 11:00:13

Ja hoor Nella, dankjewel nog!!

Groetjes, Karin.

door: Karin
www.westzijde.punt.nl

Jolande zei

haha we zijn al weer een beetje compleet ... gekke groep zijn wij eigenlijk ...zijn we gelijk helemaal onwennig...lol
nou kunnen we hier ff lekker verder kwaken en geiten en ...koffie leuten
gr Edje

door: minispul
minispul.punt.nl 2009-01-16 11:04:17

Edward, ik heb mijn bakke choco met kaneellangetje al op!, zometeen weer verder met stofzuigen brrrr.

Groetjes, Karin.

door: Karin
www.westzijde.punt.nl 2009-01-16 11:06:44

Hé kijk nou! Dankjewel Edward, had wel trek in koffie ;-)
Wel gek dat niet alle punters eruit liggen, ik kan nu wel inloggen maar niet op mijn punt komen. Dezelfde rare boodschap als op het kladblog. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren, maar fijn dat we hier nu even kunnen leuteren
Maar ga toch nog maar even verven :-(
fijne dag allemaal!
gr. Kootje

door: inemini
inemini.punt.nl 2009-01-16 11:07:17

ja raar spul hé ... debby ligt er ook uit zag ik ,en nog wel meer ...vreemd spul ... maar gelukkig heeft jolande een noodscenario dus ...zodat we weer ff verder kunnen ...lol

Nella de soep nou verzorgd tussen de middag hier op ktl ...doe ik 't stokbrood ...

gr Edje

door: minispul
minispul.punt.nl 2009-01-16 11:15:54

Hallo allemaal,

Ik heb er ook maar een kop koffie bij gepakt, fijn dat we toch zo even kunnen kletsen,
jolande sterkte met dit hele gebeuren ennne spinnie ook natuurlijk, Keetje beterschap, Kootje succes met verven.

Groetjes Petra

door: petranina 2009-01-16 11:18:13

even kijken of mijn punt eruit ligt, volgens mij niet, want gisteravond was het kladblog er ook al uit en de mijne niet.
Vandaar dat ik eerst dacht dat het aan mij lag, hihi.

Jody.

door: jody
jody.punt.nl 2009-01-16 11:26:16

Nou mijn punt doet het gewoon nog steeds, hopen maar dat alles snel weer verholpen is!
Ik zal het kantoor even doorgeven.

Jody.

door: jody
jody.punt.nl 2009-01-16 11:27:59

Al mijn punts doen het nog, maar als je in de helpdesk kijkt zie je dat er nog meer mensen zijn met dit probleem.
En daar ben ik ergens blij om, want dit 'grapje' gebeurde dus vlak nadat ik de goldopties had verlengd...
Maar op Kladblog is alles er nog wel gewoon en er komen ook nog nieuwe posten binnen, dat zie ik in beheer en merk ik aan de mails die ik ervan krijg, dus als de boel weer loopt hebben we weer dingen te bekijken.

En dit lijkt me wel handig voor zulke situaties, dan is er toch communicatie mogelijk, tenzij Kladblog en Kantoor allebei tegelijk eruit zijn, maar dat zou wel toevallig zijn en dan weten we gewoon gelijk dat het aan punt ligt.

Nou ik lust ook wel een kop soep. :-)

Groetjes van Jolande

door: minifantasy
minifantasy.punt.nl 2009-01-16 11:31:21

Jolande zei

Gut mensen.........Wat een toestand.
Ik wens Jolande en Sipnie sterkte en hoop dat het gouw word opgelost.
Wand ik kom er achter dat ik eigelijk een beetje verslaaft ben aan het kladblog.
Het is tog wat........

groetjes Clari.

door: Clari
clarimini.punt.nl 2009-01-16 11:33:26

Clari dit heet dan wel kantoor, maar dat is gewoon een mooie naam voor het opvangcentrum voor Kladblog-verslaafden LOL

Groetjes van Jolande

door: minifantasy
minifantasy.punt.nl 2009-01-16 11:35:21

Nou Jolande wat je zegt.... een kop soep zou er wel ingaan!
Ik ben het helamaal met je eens Clari wat de verslaving betreft; ik baal dat ik sinds gisteravond niet meer op het kladblog kan en ga nu allerlei andere forums e.d. bezoeken, dat is inderdaad wel verslaafd.

Groetjes Jody.

door: jody
jody.punt.nl 2009-01-16 11:38:20


zo en nu kunnen we écht een bakkie doen met elkaar! Jolande je bent geweldig!
Ik ga toch maar van mijn blog een backup maken...... zou zonde zijn als ik het allemaal kwijt ben.

door: acknim
acknim.punt.nl 2009-01-16 11:39:58

Wat een gedoe met die punt.nl, hoop dat het snel is verholpen.
Koppie soep gaat er altijd wel in.
groetjes Wil


door: Wil
wilmini.web-log.nl/ 2009-01-16 11:45:06

Oh lekker een echt speculAAsje, daar neem ik er eentje van, dank je Mincka.

Backup is helemaal geen slecht idee, Paul maakt iedere 1e van de maand ook een backup van alle onze blogs.
Maar niet van Kladblog, want die posten staan bij iedereen op hun eigen blog.

Ik ben het lesprogramma voor volgende week aan het maken, ga ik nog even mee verder :-)

Groetjes van Jolande

door: minifantasy
minifantasy.punt.nl 2009-01-16 11:45:39

Hallootjes Allemaal,

Gelukkig hoor ik net van Jody, nog bedankt, dat het aan punt.nl ligt. Mijn comp doet de laatste tijd al heel raar en dacht dus dat het daaraan lag, ben gisteravond nog als een gek alles op CDees aan t branden gegaan, ik dacht voordat ik alles kwijt ben!! Nou ja, is niet gek om een backup te hebben, he? Kan ik m ook eens helemaal opschoen enzo.
Bedankt voor de koekjes Mincka, groetjes marlies

door: marlies van roekel
lies44.punt.nl 2009-01-16 11:53:05

Wat inventief, een hoofdkantoor! Mag ik een chocolade koekje pakken, die links boven?

door: marmod
marmod.punt.nl 2009-01-16 11:55:49

sjips ...is marmod me voor ...ohw ligt er nog eentje onder ...mjam ... keetje beterschap !!!


door: minispul
minispul.punt.nl

Jolande zei

Je mag er 2 Mar 1 voor Sploen natuurlijk,die lust
dat gele spritsje wel!(smile)

door: Nella 2009-01-16 12:12:44

Ik had best willen delen hoor ... jij de koek, ik de chocolade stukjes

door: marmod
marmod.punt.nl 2009-01-16 12:13:06

Hi Hi,nou zie dat ik niet de enige ben!
Heb wel een logje doorgestuurd naar het kladblok,ben benieuwd of die wel is aangekomen?
Staat in dat Annet van de groente en fruit bijna klaar is met haar punt.nl!

annettesminimarket.punt.nl,er staan al wat foto's op!

Wel een goeie oplossing zo Jolande,wat ben je toch weer handig!
Als het goed is zou Annet jou ook een mailtje sturen om te vragen of ze zich ook mag aansluiten bij het kladblok?

Nou ik kom af en toe wel ff checken,voel me al een stuk beter dan gister,man wat was ik beroerd,nu is de rest van het gezin aan de beurt,het is nu ff rustig ben benieuwd waneer ik weer met tijltjes in de weer moet?

Groetjes,Sabiha.

door: Sabiha Barkey
sabsinteriors.punt.nl 2009-01-16 12:13:44

Dank je wel mevrouw Nella, maar ik neem de kruimels wel ... ik mag van Marmod geen dingen eten die groter zijn dan ik zelf.

door: Sploen
sploen.punt.nl 2009-01-16 12:15:17

de krenten in de pap op eten ... nou ja oke ... omdat jij het bent ...maar eigenlijk mogen marmodjes geen choco ...daar krijgen ze bolle wangetjes van ...
sabiha beterschap en bedankt voor de link
gr Edje
soepieeeeeeeeee

door: minispul
minispul.punt.nl 2009-01-16 12:18:09

Rustig aan allemaal! die koekjes zijn bedoeld als troost voor al t ongemak, nu niet gaan 'dingense' over de verschillende koekjes!

waarmee gezegd is: volgende keer koop ik mariakaakjes....

op naar mijn winterlandschap!
zal ik een update maken?

door: acknim
acknim.punt.nl 2009-01-16 12:18:30

Is dat een heilig koekje Mincka?

door: Nella 2009-01-16 12:20:28

aan maria's kaak knabbelen ...

door: minispul
minispul.punt.nl 2009-01-16 12:21:36

hey spinnie doet haar werk ....wat leuk spin...

door: minispul
minispul.punt.nl 2009-01-16 12:23:42

jeee, ik kreeg al helemaal ontwenningsverschijnselen Gelukkig is deze noodoplossing er , maar ik hoop dat het snel weer is opgelost. Nu even lekker lunchen met een grote kop koffie verkeer, oooooooh, ik voel de ontspaqnning al komen, was helemaal gestressed

MARGRIET

door: margrietvanderzee
margrietvanderzee.punt.nl 2009-01-16 12:24:18

Jolande zei

Nella die mag je dus alleen maar eten met een gepoetst bekkie!

door: acknim
acknim.punt.nl 2009-01-16 12:24:38

Dankjewel voor het meedeleven had ik hard nodig alles ligt hier in bed ook in de de depedance,s (heb er 3LOL)

ik neem wel soep groetjes Keetje

door: keetje
keetjespoppenhuis.punt.nl 2009-01-16 12:28:51

oef ik dacht dat mn pc stuk was.....gelukkig niet maar eh....wel vreemd niet op het kladblog kunnen. Het was al een heel ritueel geworden..hihih.
groetjes
priscilla

door: 2009-01-16 12:29:12

Even proberen of ik overkom

door: Nella 2009-01-16 15:13:45

ik snapte er al de ballen niet van , nu is het muntje gevallen, bedankt edward voor de mededeling;-)

groetjes astrid

door: astrid mols
www.astridmols.come2me.nl 2009-01-16 15:38:10

.
ook ik snapte er niets van ,ga het morgen wel bekijken helaas vandaag geen tijd gr hermien

door: hermien
sesamstraat56.punt.nl 2009-01-16 16:18:49