zaterdag 24 november 2012

Patrick is er!!!

Oh wat duurde het vandaag lang voordat Jolande naar beneden kwam, maar toen ze er was is ze nog voor haar ontbijt én koffie naar de brievenbus gegaan.
Ik heb geen jas en het was heel koud, dus ik bleef vol spanning voor het raam staan kijken.

Hoera er was een envelop van Nella!
Snel zijn we naar de eetkamer gegaan en heeft Jolande de envelop voor me opengeknipt, dat gaat een stuk sneller met haar grote schaar, dan met mijn kleine schaartje.
Vol ongeduld keek ik in de envelop en wat zag ik....
 Geen Patrick, maar ik hoorde wel wat.
Jolande zei dat Nella altijd haar breisels heel goed inpakt als ze op reis gaan.
Vlug pakte ze de kaart uit, want die zat in een plastik envelop en toen de kaart open ging zag ik Patrick eindelijk voor het eerst in het echt!
Maar hij zat in een plastik zakje...Ik kan me nog herinneren dat ik ook eens in zo'n zakje heb gezeten en dat was niet echt fijn, dus ik ging het heel snel open maken.
 En toen zaten zijn handjes nog vastgebonden...
 maar toen ik die losgemaakt had konden we elkaar eindelijk een hele dikke knuffel geven.
Ik had alle breisels al naar Kantoor gebracht, die mogen nu een paar dagen op Kladblog letten, dan hebben Patrick en ik het lekker rustig zonder het hele spul :-) Later ga ik Patrick Kantoor laten zien, maar nu even niet.
En Jolande met haar fototoestel heb ik ook weggestuurd :-)
Groetjes van een dolblije Spinnie
ps  Hij is zo lief en   zo groen!

2 opmerkingen:

Jolande zei

Spinnie fijn dat ie eindelijk is aangekomen. En jullie zijn zo een heel lief paartje. Veel geluk samen.

Een dikke knuf voor jullie beiden

Freubs

door: minifreubels
minifreubels.punt.nl 2011-03-04 12:05:37

.
Wat een lief verhaaltje en wat een geluk dat Nella de zelfde kleuren groen gebruikt heeft als voor jouw jurk (anders vloekte het zo begrijp je)


groetjes Keetje

door: keetje
keetjespoppenhuis.punt.nl 2011-03-04 12:09:05

Ooooh, wat fijn dat Patrick veilig overgekomen is
Zal ik M-tje vragen of zij nog een extra kussentje voor je bed er bij maakt??? (ik geloof dat ze zelf om de 1 of andere reden niet meer durft te reageren op logjes van jou of J-tje )
Ze heeft nog wel wat paddenstoelenstof over!

door: E-beertje
ebeertje.punt.nl 2011-03-04 12:16:27

Nou een pak van mijn hart dat Patrick veilig over is, veel geluk saampjes!
groetjes
pris

door: priscillahaarweblog
priscillahaarweblog.punt.nl 2011-03-04 12:47:50

Patrick en Spinnie eindelijk samen. fijn dat ie er is, geniet lekker van elkaar.

groetjes van Erica

door: minihobby
minihobby.punt.nl 2011-03-04 13:19:48

Wat een lief stelletje zo samen;-)

door: marfolhuzminiatures
marfolhuzminiatures.punt.nl 2011-03-04 14:55:08

Jolande zei

Het is een leuk stel samen.
Groetjes, Nienke.

door: woudaswondertjes
woudaswondertjes.punt.nl 2011-03-04 15:43:48

Ziet er knus uit:
"juffertje + meneertje in 't groen"........

Groetjes,Wil

door: minidesign
minidesign.punt.nl 2011-03-04 16:41:08

Fijn dat Patrick er is .

Het geluk straald van jullie af.
Houd maar even lekker vakantie en geniet maar van elkaar .

gr. CL.

door: Clari
clarimini.punt.nl 2011-03-04 17:00:28

Gelukkig! Hij is veilig bij je Spinnie, en ik denk zomaar dat hij in het echt net zo mooi is als op de foto's! Geniet maar van elkaar
gr. Kootje

door: inemini
inemini.punt.nl 2011-03-04 18:10:12

Ha , Patrick is aangekomen.......fijn Spinnie ! En nu samen lekker genieten.......

groetjes helma

door: helma58
helma58.punt.nl 2011-03-04 20:50:06

Ebeertje, hier zijn Scharlet en Chrissy achter de kantoor pc.
Van Spinnie hebben we niets meer gehoord of gezien en we denken dat we haar voorlopig ook niet zullen zien :-(
Wij vinden het een heel lief idee van jou hoor en we denken dat het wel een leuke verrassing voor Patrick zal zijn.
En met M-etje en J-tje bemoeien we ons maar niet, want we hebben de hulp van J-tje nog hard nodig de komende tijd, nu Spinnie er niet is om dingen aan te vragen.

Veel liefs van Scarlet en Chrissy.

door: kantoor
kantoor.punt.nl 2011-03-05 13:00:44

Wat een schattig stel, zo samen. Je ziet de liefde tussen die twee.

Groetjes
Sjoukje

door: maisondupompier
maisondupompier.punt.nl 2011-03-05 14:34:33

.
oooooo hoor ik binnen kort de trouwklokken luiden??????????????

Wel oppassen hoor hihihihihih

gr.Emma

door: Emma
emma15.punt.nl 2011-03-06 13:10:47